مانی مانی ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

مانی ، زندگی ِ مامانی و بابایی

پنجمین تولدت

1396/11/28 16:52
نویسنده : روجا
429 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عشق قشنگم .پنجمین سال تولدت هم مثل هر سال لحظات شیرینی رو برامون رقم زد .امسال رو چون خیلی دوست داشتی توی مهد کودکت و کنار دوستات جشن بگیری دوتا تولد برات گرفتم .یکی تو مهد کودک و یکی تو خونه .😍😉

البته تولد تو خونه فقط من و شما و بابایی بودیم و عمو مجید و خاله ایمانه و ملودی جون مهمونهای ما بودن .ملودی بهترین دوستته که از بچگی با هم همبازی بودین و خاله ایمانه و عمو مجید هم که بهترین دوستای من و بابا توی این شهر هستن و هر وقت کاری داشتیم یا دلمون گرفت روشون حساب کردیم و دور هم بودیم .

واسه ی تم تولد امسال باب اسفنجی رو پیشنهاد دادی ک منم با تمام وجود در حد خودم سعی کردم لحظاتت رو به یاد موندنی کنم .یه کیک خیلی خوشگل باب اسفنجی برات گرفتم که خیلی دوستش داشتی .😚😚



ساعت ۱۰ قرار شد مهد باشیم و من قبلش حدودای ساعت نه و نیم با عکاسی کنار مهدت هماهنگ کردم و رفتیم چندتا عکس آتلیه ای گرفتی و بعد رفتیم مهدکودک .



اونجا دوستات همه بودن و ملودی و خاله ایمانه هم اومده بودن .همگی با هم خیلی بهمون خوش گذشت و مهمتر از همه خوشحالی تو بود که بهم چسبید .





شب قبلش هم یه کیک کوچولو گرفته بودیم و در کنار عمو و خاله و ملودی تولدت رو جشن گرفتیم .



خوشحالی و شادی تو برای من و بابایی قد یه دنیا می ارزه .همیشه بخند عشقم .تولدت مبارک عزیزترینم 💞💞💞💞👪
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)