مانی مانی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

مانی ، زندگی ِ مامانی و بابایی

پائیز 91

1392/10/5 12:09
نویسنده : روجا
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی .خوبی نازکم .تو این پست دوست داشتم چندتا عکس ازت بذارم .تو یکی داری مثل آقاها روی تابت درس می خونی ، تویکی مثل گل پسرها روی صندلی سبزت نشستی و چند تا عکس خوشگل تابستانه کنار دریا .واسه من و بابایی که هر کدومش یه دنیا عشق و خاطره است .بوس

این عکس و عکس بعدی ساحل شهسواره ، 12مهر 92.خاله رویا و عمو بابک و بردیا جون پنجشنبه و جمعه پیش ما بودن و صبح جمعه حوالی ساعت ده و نیم صبح با هم رفتیم کنار دریا .

 

تابستان 92

این عکس هم آبان 92 و شما روی تاب نشسته بودی و به شما گفتم مانی جون درس بخونیم و شما هم گفتی دس بعد کتاب میوه ها رو دادم و شما هم متفکرانه شروع کردی به مطالعه .جونم

پائیز 92

این عکس غروب روز سه شنبه سوم آذر 92 که صندلی سبزت رو که تازه برای شما خریدیم از اتاقت آوردی و جلوی تلویزیون نشستی و سی دی نگاه کردی و منم کلی دورت گشتم . عکس پایینی هم همون روزه .

صندلی پسری

پسندها (2)

نظرات (1)

fatemeh
7 اسفند 92 11:26
عشقم امروز پیجتو باز کردم خیلی خیلی زیاد دلم واسد تنگ شده خاله با صدای بلند گفتم دردت به قلب خاله عزیزم همه همکارام بهم خندیدن دست خودم نبود داد زدم خیلی دلم تنگ شده واسد کپل