مانی مانی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مانی ، زندگی ِ مامانی و بابایی

قبل از اومدنت ، عشقم

1393/8/22 17:22
نویسنده : روجا
149 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم همونطوری که میدونی من این وبلاگ رو چند ماه بعد تولدت (آذر 92)ساختم و امروز دوست دارم تا جایی که این فضا اجازه میده از قبل از اومدنت بگم و عکس بزارم برای شما نفسم .

خیلی قبل از اومدنت

عید 91

عزیزم این قیافه مامان  تو ی ماه نهم بارداری .

اینم چند تا عکس از سیسمونی ات .(همه لباس ها رو شستم و خشک کردم و داخل کمدت آماده کردم )

قربون شما برم با اون پاپوش هات

اینم وضعیت خونه وقتی وسیله های شما رو جابجا میکردیم .مادرجون رقیه عزیز خیلی کمکمون کرد .اگه مادرجون نبود که من تنهایی نمی تونستم اینها رو مرتب کنم . مرسی مادر گلم .محبت

دلم نیومد بزارم روی تراس ترسیدم گرد و خاک بشینه رو لباس عسلم بغل

 

 

 

 


پسندها (1)

نظرات (0)